پرونده مرگ زهره فکور صبور بازیگر معروف سینما و تلویزیون که با شکایت مادرش از جوانی آشنا به جریان افتاده بود، با قرار منع تعقیب روبه‌رو شد.

 ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.